مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 17:302021-01-28سياسي

حق هیچ شهرستانی را به نفع شهرستان دیگر تضییع نمی کنیم


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان گفت: حق هیچ شهرستانی را به نفع شهرستان دیگر تضییع نمی کنیم و تلاش داریم تا تمام اعتبارات را براساس قانون و عدالت در بین شهرستان ها توزیع کنیم.

- ایسنا/گیلان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان گفت: حق هیچ شهرستانی را به نفع شهرستان دیگر تضییع نمی کنیم و تلاش داریم تا تمام اعتبارات را براساس قانون و عدالت در بین شهرستان ها توزیع کنیم.

کیوان محمدی در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان رضوانشهر، با بیان اینکه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان در توزیع بودجه براساس قانون مصوب مجلس عمل می کند، گفت: اینگونه نیست که بودجه زیادی در اختیار ما قرار بگیرد و ما بتوانیم آن را براساس آن چیزی که می خواهیم توزیع کنیم؛ بلکه قانون ملاک و معیار توزیع بودجه را مشخص کرده و سازمان های نظارتی بر روند آن نظارت می کنند.

وی با بیان اینکه ملاک توزیع اعتبارات محرومیت و جمعیت در نظر گرفته شده است، گفت: معتقدیم علاوه بر این معیارها، تراکم و وسعت نیز در توزیع اعتبارات باید لحاظ شود که امیدواریم نمایندگان مجلس در تدوین قانون به آن توجه داشته باشند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان، با تاکید بر اینکه یکی از مشکلات و موانع ما در توزیع اعتبارات، قانون موجود است، افزود: مشکل دیگر این است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حق هیچ شهرستانی را به نفع شهرستان دیگر تضییع نمی کنیم

حق هیچ شهرستانی را به نفع شهرستان دیگر تضییع نمی کنیم